Компанія «Агроджоб» запрошує на роботу!
Запрошуємо на роботу !
Головного агронома.
Напрям роботи — консультаційний супровід аграрних підприємств в Казахстані.
Детальніше про компанію
https://www.facebook.com/groups/2180202695432284/
Опис вакансії
- Повна зайнятість.
- Досвід роботи від 2 років.
Вимоги:
- Вища освіта за фахом «Агрономія»;
- Досвід роботи провідним/головним агрономом від 4 років;
- Володіння передовими технологіями обробітку ґрунту та хімічного захисту рослин;
- Досвід покращення показників урожайності основних с/г культур (ячмінь, пшениця, кукурудза, соняшник);
- Вільне володіння комп’ютером (MS Office, програми для агрономії);
- Готовність до відряджень;
- Водійський стаж від 2-х років;
- Висока відповідальність, організаторські та управлінські навички.
Обов’язки:
- Планування та організація всього технологічного процесу виробництва.
- Розробка і забезпечення виконання графіків обробки ґрунту, посівної кампанії, захисту рослин, збирання врожаю;
- Визначення потреб у ресурсах та розробка планів закупівель;
- Координація роботи керівників відділень та підрозділів (близько 20 підлеглих);
- Контроль якості та своєчасного проведення сільськогосподарських робіт;
- Ведення технічної документації, організація ведення обліку і аналізу виробничих показників, підготовка звітності;
- Розроблення річних та перспективних планів і завдань розвитку рослинництва і забезпечення їх виконання;
- Дотримання стандартів якості компанії.
Ми пропонуємо:
- Роботу в перспективній Компанії з високою репутацією на с/г ринку як в Україні, так і за кордоном;
- Високий рівень заробітної плати;
- Графік роботи в режимі відряджень (тривалість відрядження від 1 до 3-х місяців);
- Повний логістичний супровід (оформлення віз, організація трансферу);
- Забезпечення житлом та харчуванням;
- Робота в команді кращих фахівців міжнародного рівня, постійне підвищення кваліфікації.
- Запрошуємо в команду кращих фахівців галузі, готових ділитись досвідом та професійно розвиватись!
Відкрита вакансія!
Менеджер з продажу
(інноваційні охоронні системи)
У зв’язку з запуском серійного виробництва продукту в м.Умань компанія G-MAK шукає динамічного та амбіційного Менеджера з продажу.
Умань
Анастасія 067 546 50 01
Англійська — вище середнього
Знання та навички які потрібно мати:
- Володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate (B2), щоб мати можливість представляти компанію на міжнародних виставках та вести ділове листування;
- Пристрасть до IT-індустрії, впевнена орієнтація у сфері інформаційних технологій та новітніх технологічних рішень;
- Досвід роботи в області продажів комп’ютерної техніки, софту або пов’язаної продукції буде перевагою;
- Високі навики ведення переговорів та роботи з запереченнями, вміння ставити ціль та досягати її;
- Самоорганізованість, готовність до освоєння нових ринків та відкриття нових можливостей.
Обов’язки:
- Вивчення потреб потенційних клієнтів, аналіз ринку (вся Україна, Європа та інші країни).
- Активне просування продуктів компанії, робота з цільовими сегментами;
- Участь у вітчизняних та закордонних виставках, заходах, презентація продукту потенційним клієнтам;
- Ведення переговорів щодо умов співпраці та ціноутворення, ділове листування, укладання договорів;
- Моніторинг реалізації договорів та виконання зобов’язань сторін;
- Взаємодія з внутрішніми відділами компанії для забезпечення ефективної роботи з клієнтами;
- Підготовка звітів та аналітики з продажів для керівництва компанії.
Гарантуємо:
- Гідну та своєчасну оплату праці, прозору систему бонусів, що зростають разом з Вашим результатом роботи;
- Повне технічне забезпечення та всі необхідні ресурси для роботи;
- Сучасний офіс з потужним генератором, безперебійним інтернетом Starlink та обладнаним укриттям;
- Ми постійно рухаємося вперед та навчаємося всією командою;
- У нашому офісі позитивна атмосфера, що надихає, для нас важливий комфорт кожного співробітника для максимального результату.
- Якщо Ви хочете бути причетні до розвитку унікального українського продукту, надсилайте своє резюме!