Відкриті вакансії від ТОВ «ЕРІДОН ТЕХ»
Відкрита вакансія!
Запрошуємо на постійну роботу «Менеджера з продажу сільськогосподарської техніки» Уманського представництва.
- Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт; 50–250 співробітників
- Умань
- Ольга Тетерук (067)-577-38-71
- Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.
Опис вакансії
Компанія «ЕРІДОН ТЕХ» є лідером з продажу сільськогосподарської техніки світових виробників, яка відома не тільки за кордоном, а також заробила позитивний імідж на полях України.
Пропонуємо:
- Стабільність, робота в великій, потужній компанії яка налічує 24 представництва по Україні і з кожним днем ми розвиваємось та збільшуємось.
- Офіційне працевлаштування. Оформлення з першого робочого дня, оплачувана щорічна відпустка — 24 календарні дні на рік.
- Своєчасну виплату заробітної плати + БОНУС;
- Професійний розвиток;
- Цікаву роботу в молодому та дружньому колективі;
- Службовий автомобіль;
- Засоби комунікаціі.
Вимоги:
- Вища освіта (технічна, інженер-механік, механізація с/г);
- Досвід роботи на ринку продажу сільськогосподарської техніки;
- Знання будови с/г техніки;
- Наявність клієнтської бази с/г підприємств;
- Відмінні комунікативні навички, навички ведення переговорів;
- Впевнений користувач ПК,1С бухгалтерія;
- Наявність водійських прав категорії «В».
Обов’язки:
- Реалізація с/г техніки;
- Робота з існуючими клієнтами та постійний пошук нових;
- Аналіз ринку с/г техніки на новій території;
- Аналіз руху товарів, формування замовлень.
Приєднуйтесь до команди Професіоналів!
Запрошуємо до команди!
ТОВ «ЕРІДОН ТЕХ» запрошує на постійну роботу «Бухгалтера».
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт; 50–250 співробітників
Умань, вулиця Бандери Степана.
Ольга Тетерук067-577-38-71
Опис вакансії
ТОВ «ЕРІДОН ТЕХ» пропонує весь спектр сільськогосподарської техніки світових виробників, забезпечує запчастинами та сервісним обслуговуванням.
Пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- Соціальний пакет;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
Вимоги:
- Вища або спеціальна освіта (бухгалтерський облік);
- Досвід роботи від 2-ох років на посаді бухгалтера;
- Досвід роботи з програмами 1с УТП 8.3 (просунутий користувач), ms excel, ms office;
- Знання національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку (нсбо), знання податкового кодексу України (ПКУ), положення про документальне оформлення записів в бух. обліку;
- Знання організація документообігу з обліку розрахунків з покупцями та з підзвітними особами;
Вміння та навички:
- Знання та вміння відображення операцій відвантаження товарів, оформлення видаткових накладних, довіреностей, оформлення повернень від покупців, заповнення податкової накладної і розрахунку коригування;
- Вміння працювати в 1С утп з карткою рахунку, орієнтуватися в проводках бух. обліку, коректно застосовувати план бухгалтерських рахунків, проводити операції обліку.
Основні функції:
- Ведення обліку розрахунків з покупцями, в т.ч.:
- оформлення договорів, видаткових, податкових накладних та розрахунків коригування;
- звірка взаєморозрахунків з покупцями, складання актів звірок, архівування документації;
- звітність з дебіторської заборгованості
- ведення обліку ОС, МЦ;
- ведення обліку 281,20-ті рахунків (комплектації, списання, реалізація);
- облік доходів витрат представництва в управлінському обліку.