ШИБЧЕНКО ОЛЬГА
Всім, хто вже обрав майбутню спеціальність, і тим, хто ще не встиг вирішити. Цей відгук в дещо іншому ракурсі змусить вас поглянути на спеціальність маркетинг. Я вступила до УНУСу в 2006 році на спеціальність маркетинг. Чесно кажучи, я не до кінця розуміла, що таке маркетинг. Мої знання обмежувалися тим, що це реклама, торгівля. А торгівля завжди була і буде. Розуміла, що реклама – це те, що виділяється з поміж всього іншого, змушує звернути на себе увагу. Мені стало цікаво яким чином це досягається, саме психологія реклами. Бо ще я хотіла піти на психолога, але я знайшла не менш цікаву науку. Так, науку, тому що маркетинг – це філософія підприємництва, бізнесу. Вона включає в себе цілу гамму ефективних інструментів, які є важливо необхідними для життєдіяльності будь-якої компанії, підприємства, як великого, так і малого. Це дуже цікава і багатогранна спеціальність. Навчання завжди проходило в живій обстановці, в дискусіях, кожен міг висловити свою думку, своє бачення тої чи іншої ситуації. В цьому велику роль відіграли викладачі кафедри маркетингу, вони спонукали нас завжди до логічного мислення, до креативності, розробки нових ідей, до самостійного вирішення питань і конструктивної критики. Кожен працював на результат. Тому, що маркетинг направлений завжди на результат, на розвиток. Я жодного разу не пошкодувала про свій вибір. Для себе я знайшла багато нового та цікавого: розуміння ситуації на ринку в цілому (своє місце на ньому); механізм взаємодії всіх учасників ринку (якими є кожен з нас); вибір стратегії і тактики для отримання конкретного результату (що важливо розуміти кожному в будь-якій ситуації нашого); маркетинг існує на стику економіки, етики, соціології та психології, що дає нам можливість використати свої знання в всіх сфера життя. Наприклад, себе можна взяти як одиницю товару . Товаром виступають здобуті знання та вміння, які дають можливість зайняти вигідне місце в суспільстві. Тут головним є як себе, як товар «продати», тобто продвинути на ринку праці, чітко виділити свої сильні та слабкі сторони, направити свої переваги на очікуваний результат, вести ефективну конкурентку боротьбу та інше. У всьому цьому вам і допоможе вивчення спеціальності маркетинг. На думку експертів, одна з найбільш затребуваних професій є маркетологи. На ринку вже відбувається видиме перенасичення товарів і послуг, ця спеціальність як ніколи актуальна. Ваше креативне мислення стане в пригоді в будь-який час.